Laat het ons weten.

Vaak is één telefoontje met onze klantenservice genoeg om jouw ontevredenheid weg te nemen. Natuurlijk kun je via onderstaand formulier ook direct jouw klacht melden. Of stuur ons een brief. 

Om jouw klacht zo goed mogelijk te behandelen, vragen we je:

  • Jouw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en rekening/hypotheeknummer te vermelden in jouw bericht
  • Jouw klacht zo kort en bondig mogelijk te omschrijven
  • Duidelijk aan te geven waarom volgens jou onze dienstverlening niet juist is verlopen
  • Een suggestie te doen voor een mogelijke oplossing

Binnen 2 werkdagen bevestigen we de ontvangst van jouw klacht. Binnen 10 werkdagen geven we antwoord op jouw klacht. Lukt dit niet? Dan informeren we je daarover.

Privacy statement

Cookiebeleid

Wat is jouw klacht?

Telefoon.

076 - 5433085

ma - vrij: 08.30 - 17.30 uur

Openingstijden en betalingsverkeer op feestdagen


Ben je adviseur of notaris? Bel dan naar 088 - 2051500.

Adres.

Stadionstraat 2 
4815 NG Breda
 

Postadres.

Postbus 9252 
4801 LG Breda

Overig.

Argenta Spaarbank NV
Bijkantoor Nederland
 

KvK: 34193645
Btw: NL812949717B01
 

Verwachtte je een andere oplossing?

We doen er alles aan jouw klacht goed op te lossen. Ben je toch ontevreden over de oplossing? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan het KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening) of de burgerrechter.

Contactgegevens KiFiD:

KiFiD Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 3338999

Je kunt online jouw klacht indienen via www.kifid.nl.